Alla inlägg den 15 september 2008

Av Emma - 15 september 2008 23:44

Har gått riktigt riktigt fort!

Känns som att jag precis kom hit men har redan vatt här i 3 timmar :)

Så nu är det bara 7 kvar ;)


Sitter här o lyssnar på Rammstein som jag hittade här på datorn, dricker min cola, äter mina chips o funderar på o äta mat snart ;)

har iofs 2 clementiner som ligger jämte mig  ser goda ut också...men ska ju jobba 1 natt till denna veckan så kanske skulle spara dom? :p


Önskar att man kunde ringa till någon så här mitt i natten o bara prata lite skit!

Men alla andra sover ju så jag kan sitta här o va stum i några timmar till!

Iaf i 2 timmar till innan jag ska rapportera nästa gång ;)


Röka lite nu!

Återkommer säkert senare ;)

Av Emma - 15 september 2008 18:19

Jao, tog bort dom andra inläggen från idag...stod ju inget vesäntligt iaf så :p


Nu har jag lagat mat, väntar bara på att klyftpotatisen ska bli klara i ugnen!

Fick bli det och köttfärsbiffar idag...har helt tappat lusten att laga mat nu för tiden!

så svårt o hitta på nått nytt varje dag, o äter man samma så blir man trött på det för det!


Nu ska jag strax äta, sen får de bli vila till det är dags att köra till jobbet!

Ska köra o handla mig en dricka eller 2 att ha med mig med...stoppa ner filmer o lite så, så man har något att göra hela natten!

Tippar på att jag kommer sitta o längta hem grymt mkt om en si så där 12 timmar ;)


Av Emma - 15 september 2008 11:42

Jao, vaknar av ett jäkla dunka dunka...men vad kan man förvänta sig kl 12?


Min idol är på tv...Tomas Di Leva ;)

Hahaha, ohh nej det är INTE min idol!


Ska snart ta fram lite köttfärs, hoppa in i duschen o gå bort till apoteket :)

Laga mat o vila står på schemat senare idag :)


Återkommer kanske om jag har nått vettigt o dela med mig av!

Annars skriver jag säkert inatt ;)

Av Emma - 15 september 2008 01:19

Nu är jag arg på riktigt....förbannad alltså!

riktigt jävla pissed off så att säga!


För de första så har jag precis tittat på ett tv-program som gjorde mig minst sagt upprörd!


Och för det andra skrev jag ett långt jävla inlägg som, just det, försvann!


Just för tillfället har jag god lust att kasta ut både tv och dator....men ska nog gå o lägga mig snart ist!



Kl är snart halv 2...jag är inte ett dugg trött men sängen är ganska lockande ändå.

Sover jag inte länge imorn bitti så är det ju bara till o vila/sova lite på e.m innan et är dags för nattens arbete!

Vissa av oss måste ju sköta den biten för att få några pengar!!


Återkommer imorn när jag är på bättre humör!

Ovido - Quiz & Flashcards