Alla inlägg den 7 september 2008

Av Emma - 7 september 2008 22:24

Jao, jag som alltid säger att jag ska gå o lägga mig så himmla tidigt när jag ska jobba ;)

Det blir tyvärr aldrig så för jag kommer alltid på 100 saker att göra först!


Nu har jag iaf städat ett varv, bytt lakan o duschat, fixat maten till jobbet imorn med!


Måste berätta en mindre kul sak också...

I fredags när jag körde till sängsta så tyckte jag att de lät förjäkla konstigt om bilen...tänkte inte så mkt mer på det sen...

Men igår när jag va ute o körde på kvällen så började det låta så in i helvetet rent ut sagt, så idag när jag kom till svängsta bad jag pappa köra en runda o lyssna.

När vi kom tillbaka så skulle han känna så hjulen satt fast riktigt...

saken var bara den att jag saknade en hjulmutter på ena framhjulet!!

Tjena, hade vatt fint om jag inte sagt nått o tappat hjulet när jag kör så där sakta på 29:an på väg till jobbet!

Nu hade min bror extra så jag fick en av han iaf!

Men dom kan väl inte bara ramla bort så där?

Det skulle fan i mig inte förvåna mig om nån jävel tagit bort den!


Har lite svårt o komma till ro känner jag....orolig över detta med magen som vägrar gå över :(

Fick mig en utskällning av pappa innan som hette duga, så det är bäst att jag ringer sjukhuset på Tisdag, måndagar kan man ju glömma o ringa dit o komma fram!

Är så jäkla orolig över vad det kan vara...inte är det helt normalt iaf...men men det löser sig!


Ne, får la lägga mig o läsa lite nu!

Kommer ha världens frilla imorn...gå o lägga sig med blött hår, fina grejer de ;)

Tur att det finns Hårband för sånna lata människor som jag :)


Go natt!

Av Emma - 7 september 2008 21:02

Jag kan inte sluta skratta!!

Hahahahahaha!

Himmel o pannkaka... ;)


Man slutar aldrig förvånas :)


Nu har jag andra saker o ta tag i ;p


Imorn är det måndag....öhh Yey...träningsdax kanske? :D


Jag älskar denna cirkusen :D


Ähhm...tack så mkt :)



Av Emma - 7 september 2008 19:36

Vad ska man göra nu?

Sitta här o bli gråhårig eller?

Finns ju absolut ingenting att göra  :(


Städa?? Ja det är väl det bästa alternativet jag har just nu...sen en dusch o nybäddad säng! Kan ju inte bli bättre förvisso ;)

Eller jo lite kanske....eller ganka mkt ;p


Läste lite nyss....ursäkta mig men helt jävla patetiskt!

Jag blir så irreterad o förbannad på sånt :(

Disskuterade lite med Fia igår med....de va som jag trodde...sånt "görs" inte så tidigt....om man inte är en supermännsika vill säga...

Alltså är alltihopa detta bara rent bullshit!

Men visst, det kommer säkert bli bra när allt kommer fram....

Jag sger bara en sak....mitt nöje den dagen :D


Ne får la ta fram sugbritt nu så jag blir klar innan det är läggdags:p

7-16 imorn, tuff tid....hatar den tiden....men det får ju gå liksom ;)

Av Emma - 7 september 2008 12:39

Jao, nu var denna helgen också över...snart iaf :p


jag är fortfarande inte bra i magen, men betydligt bättre än igår iaf!


Nej jag tänker inte ligga i sängen hela dagen :p

Ska faktiskt hem till mamma o pappa o göra tacos om en stund :D

Ska bara handla lite på vägen dit med!


Har en hel del i skallen nu...alldeles för mkt faktiskt...

Men inget jag direkt tänker dela med mig av här!


Ne, göra vid sig o sen sticka!

Återkommer säkert senare :p

Av Emma - 7 september 2008 01:15

Jao, kvällen blev trevlig till slut....fast nu är JAG helt slut :p

Magvärken gick över och jag stack till becka o va där medans dom förfestade, mkt trevligt för att vara nykter faktiskt för ovanlighetens skull ;)

Sen träffade jag Alex o Månsson på torget en stund!


Fast nu har medecinen slutat värka o jag har ont i magen igen...sånna jäkla kramper :((

Så nu ska jag bädda ner mig i sängen, kolla lite tv, läsa (om jag inte somnar innan), o sen ska jag bara ligga i sängen hela dagen imorn o vänta på att det ka bli måndag så man kan jobba...om magen slutar krångla vill säga!


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards