Alla inlägg den 16 september 2008

Av Emma - 16 september 2008 22:51

Nu är jag ute i jäkligt god tid, det vet jag!


Men nu är det så här att Mamma fyller 50 i December!

Vad köper man till någon som fyller 50?

Det ska ju va nått speciellt liksom!

Och jag är världens sämta på o hitta på saker!


Till pappa köpte vi ju en klocka.

Men vad köper man till mamma som har allt möjligt?


Har ni några tips? :)

Skulle uppskatta lite tips :D

Av Emma - 16 september 2008 22:02

det är inte ofta jag kollar på tv!

Allstå nått speciellt program eller så.

Men efter denna kvällen är jag fast!


Det är den nya serien på 4:an jag pratar om, Maria wern.

Som ni kanske vet så har jag en grym svaghet för kriminal serier och böcker :p

Spännande spännande :)


Regeringen kan ju gå o lägga sig nånstans, eller fredrik reinfellt rättare sagt!

"mer jobb åt alla" Kyss min as säger jag!

Inte konstigt att dom flesta hatar moderaterna!


Nu ska jag fortsätta ligga på soffan ;)

Go kväll :D

Av Emma - 16 september 2008 19:44

Japp, nu har jag vatt hos Pillan, ätit, varit på posten och fikat :)

Och fått min lökhackare från Tupperware :D

Så nu ska jag aldrig mer lipa när jag hackar lök ;)


Nu sitter jag här o väntar på att kl ska bli 21, så jag kan spana in det nya programmet på 4:an :)

Tänt fullt med ljus både här och i köket :)

Höstmys på hög nivå :p

Va sugen på att gå en sväng men Becka hade redan vatt ute så hoppar det idag!


Ne ska dona lite nu innan det börjar :)

Av Emma - 16 september 2008 15:03

Go morn ;)

Precis vaknad, fast lika trött ändå känns det som :p


Ska strax hoppa in i duschen, göra vid mig, köra till svängsta o råna banken*mamma*, sen ska jag till Pillan o hämta Tupperware :D



Helt slut i planeten så jag har inget mer att säga!

Av Emma - 16 september 2008 06:23

Om 40 minuter slutar jag :)

Ska bli så jäkla gott o krypa ner i sängen när jag kommer hem....o jisses vad jag längtar :D


Fryser gör jag med, men det gör man alltid när man är så här skit trött!

Men jag tycker ändå om att jobba natt, det är frihet på nått sätt :)

Inte jobba lika många dagar, men ändå tjäna lika mkt, och vill man jobba extra kan man göra det 4 dagar av 7 möjliga ;D


Nu ska jag plocka iordning mina saker som ligger utspridda över hela skrivbordet ;)


Go natt! ;)

Av Emma - 16 september 2008 03:24

Jao, något är riktigt konstigt, eller så är jag riktigt trög!

Det är väl det sistnämda som vanligt iofs ;)


Det är den berömda A-kassan som gör mig gråhårig på riktigt snart!

O mitt i natten är ingen bra idé o sitta o fundera över sånna saker på!

Men jag blir minst sagt irreterad om det är som jag tror! 


Snart bara 3 timmar kvar till jag får köra hem till min säng :)

Tiden har gått ganska fort ändå inatt!

Trevligt att ha nån o prata med på Msn iaf, Josse jobbar med natt så de e nice :D

Hoppas du jobbar onsdag natt med ;)

Av Emma - 16 september 2008 01:51

Läste precis en blogg!

Ni som har läst den känner säkert igen detta!

"När grät du senast?
Jag gråter lite varje dag, som en avlastning för dagen"


Alltså då borde man nog fundera på hur man lever egentligen!


Ne Jag ska nog sätta mig i soffan sen o gråta en skvätt som avlastning för denna dagen! :)

Ne så tragiskt är inte mitt liv så jag måste gråta lite varje dag ;)

Hur lyckas man ens klämma fram en tår om man inte är ledsen eller något?


Däremot så behöver jag äta, för det har jag inte gjort ännu!

Ska ringa o rapportera först sen ska jag koka mitt ris :)


Ovido - Quiz & Flashcards