Alla inlägg den 24 september 2008

Av Emma - 24 september 2008 19:45

Nu har jag okuperat datorn här hemma hos mamma o pappa!

Ska strax köra inåt stan igen :)


Som jag skrivit innan så har min dator lämnat in...den vill alltså inte alls längre...har iofs inte testat idag men orkar inte!


Imorn rycker det återstående håret bort :)

Ska bli så jäkla skönt o bara slippa bry sig så mycket, få luggen avklippt igen också...för det växer som ogräs ;)


Ne, återkommer nog imorn för då ska jag hit igen så ;)


Go kväll!

Av Emma - 24 september 2008 11:49

Ja, jag är nog av den tröttare sorten! Gårdagen blev lång, så till slut somnade jag på Pillans o Bobbes soffa :p Blev även iproppad massa mat, kakor och annat onyttigt! Kan jag väl iofs behöva kanske ;) Nu ska jag gå upp ur sängen iaf :) Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards