Alla inlägg den 17 september 2008

Av Emma - 17 september 2008 23:17

Ja, dagens I-landsproblem är kommet!


Orkar man jobba extra på söndagnatt om man har vatt ute o festat på lördag?

Jag är lite lite kluven i den frågan faktiskt....jag vet att jag brukar va skitseg kvällen efter jag har festat, men ändå brukar jag vara uppe länge för att jag sovit länge på dagen!

Jag är sjukt sugen på den...samtidigt som jag inte är det!


Detta tåls att fundera på en stund till.


Jag vill, men ändå inte...jävla beslutsångerst där ni! ;)

Goa pengar ni vet :p


*det är tyst här nu, alla sover utom jag som ska vara vaken i minst 8 timmar till!*

Av Emma - 17 september 2008 22:34

Jag börjar snart pyla...fan vad jag vill hem!

Det har snart gått 2 timmar o jag är helt jävla färdig!


Började med att vi fick köra runt halva småland kändes de som...

Sen fortsatte livet när vi kom tillbaka!

Och det håller fortfarande på fast inte i samma utsträckning...


Fan fan fan om det ska vara så här hela natten, då är det jag som rymmer ist!!


Nu ska JAG röka iaf...lugna ner mina egna nerver lite.


Av Emma - 17 september 2008 15:37

Ja, nu har jag donat undan i köket, diskat o torkat av hela köket :)

Det behövs verkligen göras ibland ;)

Får va med dammsugandet till imorn om jag hinner :p


Nu tänkte jag laga mig lite mat, bullens korv och potatismos tror jag allt att det får bli idag :)

Sen blir det duschen o göra vid håret för en gångs skull :p

Är så lat på veckorna så oftast tar jag bara diademet eller ett hårband o sätter upp håret i en tofs :p

Men idag ska jag vara lite seriös, är lättare o hålla sig vaken på nätterna, på nått konstigt sätt om man känner sig lite iordning gjord faktiskt ;)

Önskar ändå att man hade fått ha mysbyxor på sig, för jeans på natten är inget jag föredrar :p


Nästa vecka ska jag klippa av det återstående långa håret, klippa av det korta lite också för det växer som ogräs ;)


Dags för mat nu :)

Av Emma - 17 september 2008 14:00

Hmm, ja...Läkaren som jag va hos fören vecka sen ringde för en stund sen!


Jag hade inte salmonella eller något sånt iaf! *trodde jag iofs inte heller!*

Däremot hade jag för mkt äggvita i urinen....(??)

Fick återigen frågan om jag va helt säker på att jag inte har diabetes, eller att mamma eller pappa har det!?

Alltså jag vet inte, men det borde väl jag om någon vara helt säker på?

Så nej, jag har fortfarande inte diabetes!


Det var alltså magen jag hade ont i, inget annat!

Men visst, bra att dm tar prover och frågar samma sak 15 ggr :p

Skulle vara uppmärksam på detta med äggvitan...(hur då?) Och höra av mig om jag fick ont...(ehh vart?)

Skulle även höra av mig om jag fortfarande har problem med magen om 2 veckor.


Det är andra gången på 1½ år jag har problem med detta med äggvitan, fast förra gången sa dom att det "bara" kunde vara njursten...ohh ja det lär jag ju känna tänkte jag!

Det var inte för att jag ville veta det igen jag gick till läkaren denna gången!

Men visst, säkert bra o veta.


Äh, har väl en njursten som vill ut nån gång...det är ju sånt man märker!

Om man sitter på jobbet eller så en natt....hade vatt fint de....


Blää på er!

Av Emma - 17 september 2008 13:01

Ja, idag är det onsdag, halva veckan har gått iaf!

Denna dagen kommer dock bli lång eftersom jag ska jobba inatt, men har precis stigit upp så det ska väl inte bli några problem ;)


Mamma ringde nyss, berättade att vi ska till ullared den 22:a oktober :)

KUL tänkte jag och tittade i min kalender, mindre kul tänkte jag när jag gjort det!

Ska nämnligen jobba natten till en 22:a...men det får ju gå, jag får helt enkelt sova på vägen dit och eftersom vi ska sova där uppe så kan jag ju ta en lur på dagen med :p


Nu ska jag ta ett ordentligt ryck här o städa!

Gjorde jag inte på hela förra veckan trots att jag bara jobbade 2 dagar!

Men på nått konstigt sätt får jag mer energi när jag jobbar mkt :)


Imorn ska jag o Alex träna, hur gott ska inte de bli då? :)

Undra om man kommer upp ur sängen på fredag bara? ;)


Ovido - Quiz & Flashcards