Alla inlägg den 10 september 2008

Av Emma - 10 september 2008 22:30

Först måste jag berätta att dom satt på värmen här :)

Gott värre kan jag tala om, för nu slipper man sitta under en filt o huttra på kvällarna :)


Fast nu till något tråkigare....

Jag åt, en sketen Pan-pizza o nu har jag så ont i magen så jag vet inte vad!

De bubblar o donar, känns som att tarmarna är på väg ut :(

Ganska så jäkla töligt faktiskt!


Ska röka nu iaf!


Go kväll!

Av Emma - 10 september 2008 21:28

Japp japp!

Så va man hemma igen :)

Fick iväg mamma till Eko-hallen iaf :)

Inhandlade mig en bringare och en ljuslykta ;p


Gick ju så där hos läkaren...Fick tusen frågor ställda typ, massa konstiga frågor!

När jag sen skulle ta blodprov...eller rättare sagt bli tappad på 10 rör blod fick jag frågan om jag hade Diabetes?, när jag svarade nej frågade hon om jag va helt säker på det?

Klart jag är helt säker på det!

Fick iaf tabletter mot migränen, stolpiller av alla jäkla saker...men ska tydligen vara det mest effektiva så får väl gå då!


Ska dit imorn igen o lämna lite prover o lite blod till..

Bli toanödig på beställning är väl kanske inte det lättaste? ;)


Nu ska jag äta mig nått...magen är riktigt hungrig nu så!

resten av kvällen få bli spenderad på soffan, ska upp ganska tidigt imorn så likabäst!


Hittade förövrigt min mobil....i bilen ;)

Av Emma - 10 september 2008 12:02

Har redan tröttnat på att vara ledig...Sitter o tänker på än det ena och än det andra när man inte har något att göra!


Men det här blir säkert kanon till slut!

Började tänka på att dom säkert ska ta massa blodprover denna gången också :(

Finns inte mkt jag är så rädd för som sprutor o blodprover!

Borde vara uthärdad efter mitt körtelfeber, men icke :p

Dom jävlarna där kan ju inte sticka heller...sist tog det typ 10 stick innan tanten hittade rätt :(


får nog bli e sväng till Mammi sen efter sjukan...försöka få med henne ut på nått!

Snacka om rastlös!!

Bar 2 dagar till det är helg förvisso...men en helg utan pengar känns ju också frestande?

Iofs så löser det sig alltid, de vet jag :)

Mamma o pappa är för jäkla bra för det mesta :D


Ne nu ska jag köra till minuten o ta ut lite money, o sen köra en sväng innan jag ska vara där!

Av Emma - 10 september 2008 10:37

Mmmhhmm...min mobil är spårlöst försvunnen :(

Jag vet inte vart den är alls....jag kan ha världens jäkla otur o glömt den på jobbet! DÅ blir jag INTE glad :(


Känner inte direkt för o gå till bilen nu o kolla heller då mitt hår ser ut som, Hej kom o hjälp mig o dö! (

Det står åt alla håll man kan tänka sig...just nu orkar jag absolut inte göra något alls!


Mår illa som fan....men bara ett tecken på att allt är som vanligt!

Får förhoppningsvis reda på varför de ska behöva vara så här kämpigt sen idag!

Annars slutar det väl förhoppningsvis efter den 30:e, eftersom att jag tror att allt beror på den dära...


Ne nu ska jag äta frukost o göra vid mig!

Ovido - Quiz & Flashcards