Alla inlägg den 13 september 2008

Av Emma - 13 september 2008 16:58

Jao, för en gångs skull har jag fullt upp :)


Precis hemkommen nu, först va det fotboll i kyrkhult, sen hem till svängsta en sväng, sen stack jag till månssons föräldrar där månsson o alex va :)

Vi fixade till mina vindrutespolare, så nu kan jag se genom rutan igen :D


Nu ska jag laga mat, kycklingen ligger i marinaden o gottar till sig lite :)

Efter maten blir det duschen, göra vid sig, hämta alex o sen drar vi till Pillan o spelar spel o dricker lite resten av kvällen :)

Ska bli trevligt detta måste jag säga :)

Längesen jag hittade på nått med dom girlsen nu :D


Ni andra får ha en bra kväll :)

Av Emma - 13 september 2008 10:34

Jag hatar musikkåren!!

Inte en enda jävla lördag kan man få sova ut :(

Nu höll jag mig vaken till 3 inatt så jag kan ju inte påstå att jag  är så där jättepigg, men folket är redan vakna här i huset så jag kan inte somna om!

Ligger i sängen nu iaf....en fördel iaf!


Usch o fy, jag ska flytta till en annan gata!


Det värsta är att dom snart kommer tillbaka på hemvägen....alltid samma melodi när dom går förbi här!

Ni ska få höra, tro mig :D

Av Emma - 13 september 2008 01:30

Till dig som tror att jag är avis på något sätt...

Det är jag verkligen inte...tvärt om, jag är glad att det inte är jag som sitter i den "hemska" sitsen!

Dom som känner mig o vet hur jag funkar vet att jag aldrig skulle bli avis på nått sånt!


Jag har min värdighet kvar i mina värderingar om livet, o det är jag duktigt stolt över kan jag säga :)

Finns så mkt jag ska uträtta innan den tidpunkten i mitt liv kommer!

Tex skaffa mig en riktig utbildning, fast jobb, åkt till Thailand och Australien och mkt mkt mer!


Så nej, jag skulle inte tro det!


<--------------------------------------------------------------->


Kvällen har annars varit till belåtenhet :)

Tackar Pillan o Bobbe för maten och sällskapet :D

Det va riktigt gott med tacos på det sättet, tur man inte luktade på det först bara ;)


Körde hemåt vid 10 tiden, tänkte hem o bara slappa lite till.

Men det blev hem till kalle ist o spelade guitar hero...eller jag tittade mest för det gick inte alls som jag ville ;)

Sen blev det en sväng på stan...men lika tråkigt som alltid!

Riktigt kallt ute ikväll...*brrr*

Nästan så man tänkte ta på sig den lite tjockare jackan, men fick räcka med en tjocktröja....annars fryser man ju ihjäl i vinter ;p


Nu sitter jag här o tampas med världens skallebank :(

Borde verkligen vara uppe mkt längre till, men är trött som tusan!



Ovido - Quiz & Flashcards