Alla inlägg den 5 september 2008

Av Emma - 5 september 2008 20:09

Jaaa, det är det nu!

Har precis ätit, för jag vet inte vilken gång i ordningen idag.

Men dom senaste 2 ggr jag stoppat i mig nått har det gått fin fint :)

Inte ens lite ont i magen :)


Ska hoppa in i duschen snart tänkte jag, sen hoppas jag Anton hör av sig snart om kvällen :p

Hade vatt kul o umgås med han, va riktigt riktigt längesen nu...alldeles för längesen :(

Innan han åkte in i lumpen umgicks vi ju varje dag och va ute varje helg, och det va alltid lika trevligt! :)

Men inte så länge kvar nu så har vi han hemma igen varje dag ;p


Ne plocka undan nu, ta en cigg sen duschen!

Av Emma - 5 september 2008 12:50

Ja de kan man ju säga!

Bara för att jag va så glad över att jag köpt glass jag inte fick ont i magen av!

Jo tjena, är nog till o med bättre med vanlig glass kan jag tala om!


Har iaf ringt o sjukanmält mig nu och sagt hej då till 1200 spänn inatt! :(

Men vad ska man göra när magen inte alls vill som jag?

Kan ju inte direkt gå o vänta hela dagen på att det kanske ska bli bättre.


Ska försöka äta mig nått snart iaf, kan ju knappast bli värre nu så :p




Av Emma - 5 september 2008 11:15

Redan fredag igen!

Just nu ligger jag på soffan o väntar på bättre tider typ :(

Har helt sjukt ont i magen och haft sen jag vaknade vid halv 9 :(

Funderar starkt på att sjukanmäla mig för det kör som satan i magen o jag har inte lyckats somna nu heller!


Jag hatar min mage!!

Hade man haft ont i en fot eller nått hade man lugnt kunnat gå till jobbet, men magen? Neeej :(


Ne är nog dags för ett samtal med ulrik snart!


Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards