Alla inlägg den 12 september 2008

Av Emma - 12 september 2008 17:25

Ja, nu ska jag bege mig till Pillan o Bobbe o äta tacos gjord på kycklingfärs :)

Blir säkert fin fint de :)


Blir ingen fotboll imorn så nu behöver man inte tänka på det iaf :D

Kan jag ju fortsätta mitt vändande på dygnet ;)


Ne dags o köra nu :)


Ha en bra kväll ;)


Av Emma - 12 september 2008 13:55

Jaaa sitter här o väntar på mammi nu...vi ska gå på stan en sväng :)

Se om vi hittar några "bommor" till mig att ha i spannarna utanför dörren och på balkongen :)

Är ju rent ut sagt ett under att dom inte snott spannen utanför dörren med när dom tog sig besväret o sno min soffa i sommras!

Men det kommer säkert det med!


Har sån jävla go lust o slå ihjäl snorungen som kör med sin moped här...dönar så in i helvetet!


Ne, man kanske skulle sätta i linserna också?

Så man ser mer än 1 meter framför sig :p

Måste beställa nya linser nån dag med....måste köpa nya glasögon med...men det är ju så jävla dyrt så de vill man inte :p

Av Emma - 12 september 2008 11:31

Chefen ringde precis :)

Sånt kn ju både vara bra och mindre bra, men denna gången va det mkt bra :D


Hon undrade om jag ville ha förlängt resten av året, OCH gå på en nattrad i 1 månad mellan oktober och november :D

Jag är sååå jäkla glad!


Så skönt o ha ett fast schema att gå på, ha fasta tider när man vet att man ska jobba!


Detta får nästan firas ikväll :)

Ovido - Quiz & Flashcards