Alla inlägg den 4 september 2008

Av Emma - 4 september 2008 22:32

Nu är det kväll igen!

Vid denna tiden imorn befinner jag mig på jobbet troligtvis, om jag inte blir sämre vill säga!

Känns som att jag har feber nu men kan ju vara för att jag är så satans arg :(


Va iväg o köpte glass innan, tvungen o tröstäta lite ;)

Köpte faktiskt lactos fri denna gången...smakade väl så där halvgott, vanlig glass är godare, men inte fått det minsta ont i magen så det kan det vara värt :)


Ska inte alls va uppe jättelänge idag, ska ju iväg imorn på morgonen o spana på lite grejs ;)

Får sova på dagen sen ist!


Är grymt sugen på att göra nått imorn innan jobbet, men hur många är sugna på det så tidigt på kvällen?

Aldrg några som vill hitta på nått innan kl 9 på kvällarna :p

Får se hur det blir med allt sovande o så :p

Av Emma - 4 september 2008 19:15

Ahhhh jag blir så jävla förbannad!!

Jävla satans a-kassa säger jag bara!

Men för fan, betala inte ut några pengar om man jobbat för mkt!

Är det MITT jävla ansvar att ta reda på det också eller??

Jag stämplar dom dagar jag varit arbetslös och skriver hur många timmar jag jobbat dom andra dagarna, det är det enda det står att man ska göra!


Fan va arg jag är, jag blir så jävla ledsen över sånt här :(

Aldrig, aldrig någonsin ska man kunna få vara lite glad nån jävla gång!

Ibland fattar jag inte varför jag ens är med i den förbannade a-kassan, för varenda gång det är något så skyller dom ifrån sig på vem det nu än kan vara :(

Inte en enda gång att det har gått utan problem osv när det gäller dom!


FAAAAN!!

Tack som fan....känner mig som en barnunge som sitter o lipar över sånna här saker, men jag är så jävla trött på de nu :(


Apor...idioter...första klassens nollor!

Av Emma - 4 september 2008 14:37

Japp, skura toaletten kan jag göra en regnig dag ;p


Nu ska jag rejsa till svängsta o GRILLA :D

Kanske årets sista "sommargrillning", gäller ju o passa på för tusan! :)


Mamma ringde nyss o frågade om jag va sugen på grillat, o självklart!

Hon sa även att dom hade pratat om att åka till Jönköping (norrahammar) på lördag...suck säger jag!

Jag jobbar ju natten mellan fredag och lördag :(

För er som inte vet så bor släkten där uppe, pappas mormor(!), hans moster, morbror och hans kusiner...så vi brukar åka dit minst 2 ggr om året...dock har vi inte varit där uppe en enda gång detta året :/

Dom hade pratat om att lördag är mest passande för nästa lördag ska pappa o resten av gänget spela fotboll, helgen efter det fyller farfar 70...typ 20:e blir de nog på lördan, o sen är det ju sent :/


Aja, känns bittert om jag inte kan följa med för att jag jobbar..ka ju sova i bilen...men 2 timmars sömn?

O sen va där uppe hela dagen, sova på vägen hem o sen fest på kvällen?

Känns kanske inte så frestande då va :(

Får se hur det blir med detta...ska försöka övertala dom att vänta med att åka dit....iaf till söndag :p


Ne nu måste jag sätta i linserna sen köra!

Av Emma - 4 september 2008 11:59

Den springer ju verkligen ifrån en!

Känns som att jag vaknade nyss av att det va måndag, o så helt plötsligt är det torsdag och jag ha sovit bort halva dagen!

Men det gör inget för då har jag förhoppningsvis inga problem att jobba natt imorn ;)


Om jag kan jobba vill säga :/

Åkt på världens jäkla förkylning nu, kände mig lite halvkass hela dagen igår, trött...sådär febertrött ni vet, men inget jag brydde mig så mkt om..spec inte när jag jobbar. Men när jag kom hem o slappnade av så :(

Helt igenkorkad i halsen och näsan nu, men det kan gå över till imorn :)


Tror jag ska städa lite idag, bädda rent o skura toaletten...det sista är så tråkigt så jag drar ut på det varje gång...

Kan tillägga att jag inte direkt har skurat där sen jag flyttde in....Mer än golvet då ;)

Så det börjar väl liksom bli tid att göra et nu :p

Fast o andra sidan så jobbar jag bara en dag nästa vecka ;)

Ne då kommer jag säkert på en annan bra anledning :p

Ibland måste man ta tag i sig själv ordentligt ;)


Är sugen på att baka också....men VAD? :D

Ovido - Quiz & Flashcards