Alla inlägg den 20 september 2008

Av Emma - 20 september 2008 17:04

Ja nu sitter man här igen :p


Har ätit o diskat av nu, så nu är det bara duschen och allt annat runt omkring som fattas!

Tyvärr fattas orken till det just nu också :/


Ska ligga på soffan en stund, så förhoppningsvis har jag fått lite energi om ett tag ;)


Ska ta de lugnt idag när jag gör vid mig, tänker inte stressa helt i onödan när jag har så mkt tid på mig :)

Blir fest ikväll iaf, som det ser ut just nu får jag gå dit själv för Becka är ju totalt omöjlig att få tag på :p

Fixat dricka iaf om hon inte behagar svara ;p

Bror är bra o ha ibland ;)


Ne soffläge en stund nu :)

Av Emma - 20 september 2008 10:19

Ja, muskikåren eller musikskolan eller vad fan dom nu kallas, dom är så himla duktiga!!

Jävla fanskap rent ut sagt..

Nästa helg ska jag sova i svängsta eller nått...


Nu ska jag äta frukost sen ska jag till svängsta!


Ovido - Quiz & Flashcards