Alla inlägg den 8 september 2008

Av Emma - 8 september 2008 23:00

Mmmhmm, jag vet att vissa har väldigt svårt o ta mig för den jag är!

För mina värderingar o tankar....vad jag värdersätter och tycker är viktigt!


Jag är uppvuxen med att man ska göra RÄTT för sig!

Inte utnyttja någon och tänka på saker o ting från olika perspektiv!

Må hända att vissa tycker jag är dum i huvudet...men tro mig...

Jag behöver inte höra det...för mina vänner tycker sannerligen inte samma sak som er, och jag värdersätter mina vänner GANSKA så högt!


Jag trivs med mitt liv...finns förvisso vissa saker man skull velat göra ogjorda...men gjort är gjort!

Jag tänker alltid en gång extra istället för en gång för lite....

Dom jag umgås med och kännt väldigt länge...har samma värderingar och åsikter som jag om det mesta.

Jag blir fortfarande förbannad över mååånga saker...

Alex berättade för ett tag sen om en sak...jag blev duktigt förbannad att det finns människor som tänker så!

Alltså...Det finns nått som kallas FRAMTID!


Nej jag vet!

Jag tror jag ska köpa NY bil, köpa hus, skaffa barn o sen tar jag nog ett lån o åker utomlands med när jag ändå håller på!

Det låter väl bra? :)


För jag har ju både fast inkomst och en färdig utbildning?

Herrejisses....det är ju bara till o söka ett jobb menar jag! Eller?!?


Ne...jag blir grymt upprörd över hur folk i detta samhället tänker (eller förlåt, det är det dom inte verkar göra!)

För när allt kommer till kritan sen så kommer allt fram, o då kan man ju sitta där med röven i kläm!


Jag skulle aldrig i hela mitt jävla liv avundas sånna människor....

Jag vill helt enkelt göra rätt för mig...tjäna mina egna pengar, göra mig förtjänt av dom, veta att det faktiskt är JAG som har jobbat ihop dom!


Må hända att jag kommer sitta här hela livet....ensam i min lägenhet...

Just nu är jag ganska glad att det är så, för jag är fri att göra vad fan jag vill, när jag vill och om jag vill!

Förhoppningsvis kommer jag alltid vara nöjd över mina beslut och tycka att det varit rätt trots allt.


Självklart vill jag inte sitta här ensam hela livet, verkligen inte.

För jag saknar faktiskt allt som ett förhållande innerbär...ibland!

Jag börjar kanske bli lite till åren...men jag har ingen brådska...jag kan vänta till jag är gråhårig.


Vet inte om det är så smart o skriva här...

Men inte så många som vet något alls och ännu mindre vem...

Egentligen så vet jag inte hur det kom sig att det blev så här, men ni vet känslor o nyfikenhet :p

Jag är nog lite kär om man kan kalla det så?...fast det går lite trögt, men kan ju säga att det är en av dom trevligaste människor jag träffat någon gång!

Har även kommit på att det var GRYMT längesen jag verkligen va kär!

Minns inte ens hur det kändes ;)


Värsta utlägget här...men kände bara för o skriva av mig efter min o alex disskusion innan!


Tycker du jag är dum i huvudet?

Håll det för dig själv då...är trött på människor som måste kommentera så fort man skriver nått som man har åsikter om!

Av Emma - 8 september 2008 22:09

Lite sömn och ytterligare en Ipren så mår huvudet fin fint igen :)


Vatt på Mcd för ovanlighetens skull en sväng nu med Alex, Månsson o Robin, sen kom Kalle när vi skulle sticka.

Fick köra med han o hjälpa han starta oplen :p


Nu sitter jag här...duktigt pigg efter tuppluren innan, försöker hitta nått vettigt att kolla på men se mörkt ut :(

Får la se vad man hittar!


Go kväll!

Av Emma - 8 september 2008 17:37

Ja jävlar vilket migränanfall jag fick nä jag va o handlade åt jobbet innan!

När jag hade slutat o körde hem fick jag stanna 3 ggr för att jag mådde så satans illa :(

Tröttheten antagligen som gör detta....hatar när jag inte sover riktigt på nätterna...är ganska känslig när det gäller sömnen när jag ska jobba!

Nu har jag legat  på soffan 1 timme o låtit Iprenen verka, så det börjar släppa iaf :)


Hur som helst....jag längtar sjukt mkt till den 30:e September :D

Fan va gott detta ska bli...som jag längtat efter det!! :))

Äntligen...skulle man ju kunna säga :D

Det tog ju bara nååågra år ;)


Nästa Torsdag börjar jag o Alex styrketräna....de ni ;)

Sikka drastiska ändringar jag ställer mig själv inför nu för tiden :p

Bara sagt att jag ska göra det i typ 3 år ;)

Men nu finns de knappast någon åtevändå....för egentligen är jag ett träningsfreak...lite svårt o tro kanske....men har ju hänt en hel massa i mitt liv och med min kropp som gjort att jag inte kunnat fortsätta träna när jag höll på :p

För jag har faktiskt Orienterat på riktigt hög nivå...för några år sen! :)

Man skulle ju kunna säga att jag va så envis så jag sabbade allt själv så jag fick sluta :/

Men jag saknar träningen som fan...bara ta i o svettas riktigt ordentligt, bli helt slut o verkligen känna att man gjort något bra :)

Det ska bli så jäkla gott :D

Man kan ju undra vad kvällen har att erbjuda....om inget annat så får de väl bli till o glo på Kristallen-galan!

Kan va trevligt det med, lite chips o godis med bara så :)



Av Emma - 8 september 2008 05:47

Ja fy tusan!

Man är inte så pigg när kl ringer 05.30 :(

Somnade nog inte förens närmare 1 inatt heller, o vaknade vid 3 o hade svårt att somna om :(


Borde göra mig i ordning, men mår så satans illa så bäst o äta först...inget vidare o må illa när man kör bil :/

Yoggi med fiberhavregryn, de e fint de :)

Eftersom jag inte äter gröt så funkar detta fint och ska ju va bra för magen :p


Ne, go morn!

Ovido - Quiz & Flashcards