Alla inlägg den 9 september 2008

Av Emma - 9 september 2008 22:25

Jaa, vad mer kan man säga??

Vilken jäkla kväll!

Längesen, riktigt sjukt längesen jag va så här trött efter jobbet!


Man kan ju säga att det varit liv i luckan ikväll...det blev alltså inget bad idag! så de gjorde inget att jag va snurrig innan :)

Det har minst sagt flugit saker i luften idag, stolar, krukor, glas o mkt mer!

Tur man har tålamod ibland!

Men fan va slut i huvudet man blir...hela jäkla kvällen har det varit livat...första gången jag använde larmet med ;)

Kom mkt folk på en o samma gång så det funkade iaf :p


Fick efter mkt om och men tid på brunnsgården imorn!

"har du provat dietrådgivning?"

Öhhh nej!

Jag har ONT i magen....o jag vill veta varför...inte testa nån annan diet!

För mig innerbär ordet diet, samma sak som att gå ner i vikt....och de är väl det minsta jag beöver i detta läget om man säger så!

"Är du säker på att det inte är matförgiftning?"

Allstå jag vet inte, men det är inte JAG som ska ställa diagnosen på mig själv...det är inte därför jag ringer o vill ha hjälp!


Efter alla dessa frågor fick jag en tid iaf, 13.50 imorn på mitt absoluta favoritställe :/

Men det får väl gå liksom...till en utbildningsläkare!?

Nån mer än jag som tänker att han måste gå o utbilda sig till läkare för att bli kallad så? Tänker man betala då eller? Nej!

Jag betalar för att gå till en LÄKARE....en utbildad sån alltså!

Kalla mig snål eller nått, men ja!


Ne nu ska jag käka lite popcorn tror jag visst!

Hehe, popcorn o glass ;) *minns du? :)*

Låter helt sjukt, men fan så gott!


Blev ännu lite gladare igårkväll....Tack för dina ord vännen :)

Har saknat dig så där lite.....typ!

Av Emma - 9 september 2008 12:36

Eller ganska så ofta så är man lite snurrig!

Har precis duschat o gjort vid mig...

Då kommer jag på att jag atagligen ska åka iväg med en boende till kaskad sen!

Helt jättesmart måste jag erkänna! *suck!*


Men men, man kan inte tänka på allt ;)


Nu ska jag packa ner badkläder o dona med lite innan jag ska köra till svängsta o äta!

Orkar man inte laga mat själv så ;)


Sitter o spanar på lägenheter med...hittat en bostadrätt jag vill ha...fast utan balkong :s

Tåls o fundera på ett tag!

Billigt iaf...110 000:-

Av Emma - 9 september 2008 11:41

ohh jag blir så jäkla arger!

Ringde till samariten...eftersom jag alltid gått där innan hela livet...förra sommaren blev jag dock förflyttad till Brunnsgården...jag fick inte ens välja vart jag skulle gå!

Hur som helst så ringde jag ju samariten eftersom man har rätt att välja vart man ska gå...men nej nej nej...nej lilla vännen du är skriven på brunnsgården, då får du gå där!

Ne de var alltså inget att göra åt...ohh ja visst får man välja?


Vården idag kallas det, så himmla bra menar jag?

Karlshamns vård kan gå o lägga sig någonstans...

Nu vet jag vad brunnsgården kommer säga, för dom är helt jävla dumma i huvudet där!


Inte nog med att man ska behöva stå ut med magvärk i tid och otid, man ska bli runtskickad som en liten vante också :(


Bli för fan aldrig sjuka för guds skull!


Blääää!

Av Emma - 9 september 2008 10:59

Hehe, ja jag sitter o kollar på pingu nu :p

Vissa saker blir man aldrig för stor för ;)


Ska snart in i duschen, sen ska jag se om jag hittar något ätbart i frysen som inte tar hela dagen att tina!

Sen är det jobbedags vid 3 :)


Ne har inget att skriva så....Hejs på er!

Ovido - Quiz & Flashcards