Alla inlägg den 6 september 2008

Av Emma - 6 september 2008 19:31

Jag är så jävla trött på denna magen nu!

Igår mådde jag apa mestadels av dagen, framåt kvällen blev det bättre, för att sen inte va bra alls :(

Idag när jag vaknade mådde jag toppen....tills jag skulle hem till mamma o pappa...fick sånna kramper i magen så jag fick stanna på vägen :(

O inte blev det bättre av maten direkt...så jäkla tradigt är detta nu!!


Ska ringa sjukan på måndag när jag jobbat, nu ska det bli ordning o reda på detta!!


Nu har jag tagit starka tabletter, så det börjar gå över....jag hatar att proppa i mig medecin, det är för att vara ärlig det värsta jag vet!

Men ibland står man inte ut bara...det måste alltså vara riktigt illa innan jag tänker tanken på att ta nått :p


Ska duscha snart, så man piggnar till lite :)

Sen ska jag förhoppningsvis bort till becka o lämna öl till henne, sen får man se vad som händer o sker...lär ju utan tvekan bli en riktigt, riktigt lugn lördagskväll för en gångs skull :)



Ovido - Quiz & Flashcards