Alla inlägg den 2 september 2008

Av Emma - 2 september 2008 21:55

Så där ja, nu har vi en dag till avklarad i kalendern ;)

Den har gått ovanligt fort också!

När jag vaknat till liv och ätit frukost stack jag till Pillan, vi pratade skit o sen hämtade vi "barnet" på dagis, sen stack vi o handlade, in till stan o hämtade hennes syster och hennes pojk, sen satte vi oss utanför o fikade loss ;)

Mkt trevligt måste jag säga, varit en fin dag idag med så :)


Nu sitter jag här i världens fulaste "blekinge idrott"´s t-shirt och ett par gammla pyamasbyxor, nyduschad och klar för sängen! *nästan iaf;)*

Tvätten är hämtad och inlagd, bara mackorna som ska göras iordning och håret ska plattas sen är jag helt redo för en stunds läsande innan jag somnar ;p


Thai-maten var....ja minst sagt underbart god!

Det är det absolut godaste man kan äta enligt mig :p


Ne, ta fram lite bröd från frysen, fixa maten och dona med lite annat, sen får det ta mig tusan bli sängen :)

Gott att inte börja förens 8 imorn, kan va bra för nån som är van vid att sova till 11 ;)


ne, go kväll o go natt!

Av Emma - 2 september 2008 17:22

Jag?? ohhh nej, inte alls ;)

eller ganska så jäkla mkt!


Tar alltid tvätt-tid 17-22, perfekt oavsett om man jobbar dag eller natt...

så va ju säker på att jag gjort det idag med, går upp till tvättstugan och ser att jag hade 12-17!

Som tur var så fanns det 2 lediga mellan 17-22 :)


Har bestämt mig för att beställa Thai-mat sen när jag slängt över tvätten :)

Va riktigt längesen...närmare bestämt ett halvår sen, om inte lite längre!

Så jag ska njuta riktigt ordentligt av det, mat till jobbet imorn med eftersom man får så mkt ;)



Dagens i-landsproblem: Plitorna har invaderat mitt ansikte igen :'(

DET kallar jag djup olycka...ni som känner mig vet :(

Dom jävlarna är inte bara fula..det är nästan det minsta problemet...

Dom gör så jäkla ont så jag vill lägga mig o lipa någonstans :(

*Blääää!!*

hmm

Av Emma - 2 september 2008 16:56

Jag skriver va jag tycker och tänker...

Men vissa saker har man svårt att uttrycka, som tex känslor!

Jag skulle kunna skriva om det här...men det vore ju som att gräva en grop åt sig själv typ!


Har man blivit riktigt bränd en gång aktar man sig för att öppna sig och berätta vad man känner...


Tycker fortfarande inte man ska kommentera något man inte har en blekaste aning om!


Men nej förlåt att jag råkar vara lite glad o känna att livet kanske är på väg upp igen!

Ska ta tillbaka allt det där o säga hur otroligt olycklig och ledsen jag är!

Det skulle ju va till att ljuga rejällt kan jag tala om!


Har du inget bättre att göra än o sitta o skriva sånna kommentarer kan du likaväl ge fan i att!

Av Emma - 2 september 2008 09:34

Mhm så var man precis uppstigen :p

Jobbet ringde o väckte mig, ville jag skulle jobba idag men har ju tvätt-tid så njae :(


Ska ju jobba imorn så jag överlever nog :)


Är lite sugen på att laga nån go mat idag...frågan är vad?

Har så jäkla dålig fantasi ibland när det gäller mat....tycker ju ändå det är kul o testa på nya saker :p

Får googla lite o se vad man kan hitta :)

Thai mat är ju ett alternativ, blev ju förjävla gott sist :D


Ska nog umgås med min bil idag ;)

Tvätt, städa o dona....

Har ju ett o annat som behövs göras med den så att säga :/


Frukost nu?

Ja, måste skärpa mig på den fronten rejällt!

Yoggi o müsli, de e fina grejjer de ;)


På återseende!

Av Emma - 2 september 2008 00:30

Jag vet inte varför, eller jo det vet jag nog....meeeen...

Jag har en sån jäkla go känsla i kroppen!


Njae, jag vet inte...Men ja jo...det går kanske lite trögt i min hjärna ibland...

Det tar liksom inte 1 sekund att komma på nått, utan ex antal dagar/veckor!

Det stör mig lite, för jag vet att jag vill....Man dör ju liksom inte av att testa ;)

Finns så mkt jag skulle vilja säga, men jag är blyg...det tar som sagt ett bra tag...det värsta är väl att det går så himmla lätt med lite alkohol i kroppen, då skäms man inte för o öppna sig, inte jag iaf ;)

Tänk om det skulle varit så lätt i detta tillståndet med, då hade kaske allt gått lite bättre me? ;)

Jag avundas alla som vågar säga vad dom tycker o tänker, för sån va jag också innan!



Hur som helst, jag tycker om denna känslan :p *yey*

Nyfikna? ;) *fortsätt va de då*

Ovido - Quiz & Flashcards