Alla inlägg den 19 september 2008

Av Emma - 19 september 2008 21:23

Jao, sitter på jobbet nu och väntar in den sista stunden innan det är dags att bege sig hemåt :)


Har varit en lugn o skön kväll! *förutom örat då*

Blir nog ganska lugnt när jag kommer hem sen också...är ganska så trött nu känner jag!

Ska jag bli sjuk så kan jag bli sjuk på en gång ist!


Har jag fortfarande så här ont i örat imorn bitti vet jag en som ringer till jourcentralen!

Helt jättesvullet inne i örat, hör knappt något alls längre :(

Gör skitont utanpå med eller vad man ska säga!


Jag som sett fram emot rallyt imorn...men nog bäst o hålla sig inne så mkt man kan imorn!

Ska ju troligtvis på fest imorn...om jag orkar vill säga!


Nu ska jag sätta mig i soffan den sista stunden innan nattpersonalen kommer :)


Av Emma - 19 september 2008 11:08

Denna dagen kan vi stryka ur almenackan va?

Somnade kl 4 imorse!

Har verkligen lyckats med mitt vändande av dygnet kan man ju säga!


Nu va de nog inte därför jag inte kunde sova iofs!

Jag vet att man inte borde gnälla efter mitt förra inlägg...

Men satans jävlar helvete va ont i mitt öra jag har idag :(

Jag grät för fan när jag vaknade innan, och då mina vänner....då gör de förbannat ont!

Jag lipar inte för sånna skitsaker egentligen, inte ens när jag har halsfluss...för jag vet vad som är värre...Har haft körtelfeber en gång och det, det kallar jag smärta!


Nu ska jag försöka duscha, sen ska jag köra till mamma innan jag ska jobba!

Dagen är räddad iaf, fast hade hellre vatt ledig just nu!


Av Emma - 19 september 2008 00:39

Inte ett öga tort någonstans!

Livet är så orättvist!

Tjejen va 20 år!!



Madde: http://jagefrisk.blogg.se/


Hennes pojkvän: http://therealcolombo.blogg.se/


Hennes Mamma: http://levaidag.blogg.se/



Uhh, vad jag pyler!

Tänk att man kan gråta så här mkt över en människa man aldrig träffat!


Det hennes mamma och pojkvän har skrivit....jag kan inte sätta ord på det!

Så fint, så underbart, så fantastiskt fint!

Tårarna bara sprutade när jag läste det, eller ja dom gör det fortfarande!



Detta får en o tänka på vad ens nära o kära verkligen betyder, jag tycker ni ska offra några minuter av er dyrbara tid och läsa dessa bloggarna!


Ovido - Quiz & Flashcards