Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 20 oktober 2008 13:29

Okej, jag ska säga så här....

Idag känner jag mig mer död än levande :(

För det första kunde jag inte somna inatt....vid 3 gjorde jag nått jag hatar, jag kände mig tvungen att hjälpa sömnen på vägen genom ett "sömnpiller"!

Visseligen naturläkemedel....men fan ta mig!

I mina ögon finns det inte mkt som är värre än sånt...Men kände liksom att det inte hade funkat att vara vaken till 5 inatt med :/


Hur som helst är jag trött som ett ägg nu, har visserligen precis gått upp och sovit en si så där 9 timmar....men ändå trött?

Jag skulle utan tvekan kunna somna vilken sekund som helst, men det funkar ju inte!


Borde ta tag i mitt hem o städa loss....men inte idag....jag tyar inte :p

Borde tvätta också, men sumpade ju tvätt-tiden i lördags så nu vet i tusan vad jag ska göra :/

Får väl sticka hem till mamma med det i nödfall..känns så där lagom illa, men ibland har man inget allternativ :p


Nu ska jag hoppa in i duschen iaf!

Av Emma - 20 oktober 2008 01:18

Ojojoj....nu har emma också sett hela Walk the line!

Innan har jag bara sett halva typ...

Kan ju ärligt säga att det va längesen jag bölade så mkt när jag såg en film!

Herre jisses så bra den va!

Jag var bara en si så där 2-3 år efter ;)


Nu kollar jag på en annan film, ska nog försöka krypa ner snart o sova lite...hade planerat att jag skulle på stan med mor imorn, så då kan man inte ligga o sova hela dagen ;)


På onsdag bär det av till Ullared :D

Längtar trotts att jag är luspank ;p

Skönt o bara få komma iväg lite...lämna alla måsten för en dag eller 2 :)


Hoppas dom ringer från Kabo imorn så jag kan slänga in mitt hyreskontrakt!


So long!


Av Emma - 19 oktober 2008 20:06

Nu är denna helgen också över!

Gårdagen var ju inte direkt någon superdag, men kvällen var helt klart till belåtenhet!

Bestämde mig vid halv 10 tiden att jag skulle ge mig på ett försök att faktiskt gå ut till compa :)

Duschade, gjorde vid mig, körde o köpte cigg sen stack jag dit....nyktrast på stället kändes det som ;)

Men hade riktigt trevligt iaf, dansade loss en del trots att jag va nykter...brukar ha grymt svårt för sånt annars :p

Drack iofs lite sen, började känna mig onykter när det var dags för hemgång ;) Men vad gjorde det? :p


Vaknade vid 3 idag....sömnbehovet verkade vara ganska stort efter gårdagen ;)

Vid 5 stack jag med Becka o Jörgen till balkan och åt, och suttit där o pratat tills nu :)

Mkt trevligt måste jag säga!


Ska snart gå o flytta på bilen...dom städar ju gatan imorn där jag står!

Annars får kvällenspenderas på soffan med en bra film eller nått...tror de skulle va någon bra på 4:an ikväll :)


Har en sketen finn i näsan...röd om halva nosen o svullen o fin :(

De gör ju så jäkla ont med finnar i näsan o öronen!


Ne soffan kallar en stund nu :)

Av Emma - 18 oktober 2008 20:35

Joda jag lever..med nöd o näppe kan jag tala om!

Gårdagen va bra! Jag o Becka va o tränade, sen hem till svängsta, hem o duschade sen stack jag upp till jörgen där becka va!

Drack 2 groggar....vilket jag aldrig mer ska göra!


Blev liksom inte så full eller så....

MEN imorse kl 7, vaknade jag, mådde illa så in i helvetet och har legat o spytt sen dess!

Nu mår jag bättre, långt ifrån bra!

Har ont i halsen o näsan är täppt med :/


Kvällen var planerad....dom planerna har jag stoppat i bakfickan kan jag medela!

Kanske att jag sticker på förfest när jag duschat, men nån alkohol kommer det inte bli på ett bra tag nu!


Nu ska jag hoppa in i duschen iaf, stå där en timme eller två!

Duschade iofs innan idag, men har ju svettats som en gris däremellan...gjorde det för att jag skulle känns mig lite piggare, men icke!


Hoppas ni får en bra lördags kväll :)

Av Emma - 18 oktober 2008 19:51

Nu är denna helgen också över!

Gårdagen var ju inte direkt någon superdag, men kvällen var helt klart till belåtenhet!

Bestämde mig vid halv 10 tiden att jag skulle ge mig på ett försök att faktiskt gå ut till compa :)

Duschade, gjorde vid mig, körde o köpte cigg sen stack jag dit....nyktrast på stället kändes det som ;)

Men hade riktigt trevligt iaf, dansade loss en del trots att jag va nykter...brukar ha grymt svårt för sånt annars :p

Drack iofs lite sen, började känna mig onykter när det var dags för hemgång ;) Men vad gjorde det? :p


Vaknade vid 3 idag....sömnbehovet verkade vara ganska stort efter gårdagen ;)

Vid 5 stack jag med Becka o Jörgen till balkan och åt, och suttit där o pratat tills nu :)

Mkt trevligt måste jag säga!


Ska snart gå o flytta på bilen...dom städar ju gatan imorn där jag står!

Annars får kvällenspenderas på soffan med en bra film eller nått...tror de skulle va någon bra på 4:an ikväll :)


Har en sketen finn i näsan...röd om halva nosen o svullen o fin :(

De gör ju så jäkla ont med finnar i näsan o öronen!


Ne soffan kallar en stund nu :)

Av Emma - 18 oktober 2008 02:25

En utång kostar mig i runda slängar ca 60:-...

Är det något o bråka om???


Nej just det!


Go natt!

Av Emma - 17 oktober 2008 17:15

Världens gåva till kvinnan :)

Vilken underbar uppfinning, hade nog däckat för längesen annars :p


Nu sitter jag här o väntar på att becka ska ringa så vi kan träna innan värken kommer tillbaka :p

Hatar verkligen o behöva trycka i mig piller, men det finns inget val när det gäller värk av det slaget tyvärr :(



Lisa: Får man inte det? Fick jag iaf när jag jobbade inom kommunen o gick på rad...Är iofs inte så insatt i sånt, blir mest förvirrad av allt :p


Pilla: Jag är vuxen nog att lämna tillbaka dom också....Om det nu inte är så att det är en spontan sak från mamma eler morfar och att jag får dom.

Dom ser nog gärna att jag har pengar så jag kan köpa mat iaf.

Som sagt, det funkar inte att jobba där jag gör, med min bil som dricker 1 liter/milen...det kostar mer än det smakar tyvärr :/

Av Emma - 17 oktober 2008 15:18

Guuuuud.....jag tror jag dör! :(

Har jag haft "mensvärk" innan....så kan jag tala om att det va en piss i havet!

Nu minns jag hur det kändes, för fy satan vilken smärta!!


Svettas som en gris, är helt skakig och mår illa som fan....

Tack du som gav denna underbara gåva till oss kvinnor!

Det är ju verkligen helt fantastiskt menar jag...man njuter varenda sekund...Eller inte!!


Borde legat kvar känner jag!

Men lite "frukost" o en Ipren så man kanske kan bli lite människa igen, det hade gynnat just nu faktiskt :p



Ovido - Quiz & Flashcards