Alla inlägg under oktober 2008

Av Emma - 12 oktober 2008 23:21

Jaa, ibland har jag inte koll på värst mkt :p

Men idag är nog en ovanligt snurrig dag :p


Först o främst har har letat efter mitt hyreskontrakt i typ 1 timme :p

Hittade det i sängbordet....där brukar man ha sånt menar jag ;)

Sen tittade jag på kl....20 över 11...trodde hon va 9 halv 10 så där!


Kvällen har förövrigt varit bra!

Va i svängsta ett tag, sen körde jag till Coop o handlade lite gott....va lite hungrig så jag va lat o tog en hamburgare på mcd, precis när jag fått min hamburgare kommer Anton och kör in vid netto....

Givetvis måste jag prata med han :)

Kaka kom också, pratade lite sen körde han....jag o anton fortsatte prata!

Ohh gud vad jag saknar den pojken ibland! *anton alltså*

Men snart släpper dom ut han :D

Hade iaf väldigt seriösa samtal om livet i allmänhet...mkt välbehövigt kan jag ju säga och mkt trevligt :)

Skönt o kunna prata med någon om sina tankar och känslor, som tänker precis likadant som en annan :)


Till slut blev det för kallt för o sitta utomhus o prata så vi sa hej då och körde hem!


Nu håller jag på o dona lite...försöka få någon ordning här men det blir inget lyckat resultat!

Har insett att jag måste köpa en hel del om jag ska flytta....men inte så farligt mkt ändå :p

Har ju det mesta och dyraste så det är mest småsaker som lampor, gardinstänger och sånt :)

Man skulle kanske börja packa ner lite snart om det nu går som jag vill när jag pratar med kabo imorn? :p

Så man slipper stressa sen....brukar lätt bli så när jag ska flytta ;)


Kom på att jag har som tradition o flytta jul/nyår...har närmare bestämt gjort det verenda gång utom flytten till hantverkaregatan :p


Sjukt pigg är jag...lär bli tungt o vakna kl 8 imorn o ringa till kabo...men kan ju hoppas man får sova vidare sen :)

Är sugen på att städa....men ingen bra idé så här dags kan jag ju säga!

Men iofs är det ju mitt hemmajobb så...o alla måste ju sköta sitt jobb....eller hur var det nu igen??

Ne just det...


Go kväll!

Av Emma - 12 oktober 2008 16:51

Ja för tusan Emma!

Kan inte ligga o sova så här länge!!

Kommer ju för fasen inte kunna somna inatt bara för att jag sov så länge :(

Tänkte ställa klockan men tänkte att det inte var någon idé för jag brukar vakna till vid 2 tiden...men va väl riktigt sliten antar jag :p


Nu ska jag köra till svängsta o äta frukost...eller jag menar middag :p



Av Emma - 12 oktober 2008 06:53

Okej jag är inget större fan av Blondinbella....

Men detta hade seriöst varit skoj!

Billigt är det med :)

Visserligen från stockholm men det finns någon som kallas bil, tåg och flyg :p


http://www.tallinksilja.com/sv/cruises/special/blondinBella.htm


Någon som är sugen? :D

Av Emma - 12 oktober 2008 05:45

Jag skrev att jag va pigg innan....jo det VAR jag!

Men nu är jag trött som ett ägg!

Har nästan kjedjerökt den sista timmen för att göra något, men det fukar ju liksom inte i längden!


Men nu är det bara 2 timmar kvar innan jag får köra hem till min säng :)

kl hade likaväl kunnat vara 3 på natten nu, för det är precis lika mörkt ute nu som då :/

Snart är det mörkt både när man kör hit och hem!

Gör inget om det är mörkt när jag kommer hem, mkt lättare o somna då :)

Det är iofs inga större problem o somna när man jobbat 21-08...för det är ganska tungt tycker jag...en timme gör sjukt mkt på kroppen!


Har en fin vecka framför mig nu, jobbar 2 nätter nu i veckan som kommer :)

Och det är mitt i veckan så det är gott!

Förhoppningsvis är jag utvilad tills onsdag när jag går på det igen ;)


Ikväll får det bli en lugn kväll, med lite mat och film....blir det iofs dom flesta söndagar i mitt liv :p

Brukar vara ganska orkeslös just den dagen i veckan, men söndagar är ju till för att vila på så då ska man passa på ;)

Jag sliter ju inte direkt ut mig dom resterande dagarna heller så ;)


Ibland är man bra trög egentligen, här sitter jag o gnäller över hur trött jag är, vilket jag för all del är!

Men jag har det ganska fint....jag bestämmer helt o hållet vad jag ska göra och när jag ska göra det!

Jag sitter här på min stol, helt ensam mitt i natten o behöver inte anstränga mig allt för mkt för att tjäna mer pengar på 2, max 3 nätter i veckan än vad dom andra gör på hela veckan :)

Det är då man kan njuta av ledigheten :D


Ne nu är kl 06.00....jag ska snart börja plocka in disken o sätta ut blommorna jag haft på vattning, brygga kaffet o ta en cigg :)

Sen mina vänner, kl 8 beger jag mig hemåt, hem till min underbara säng som står o väntar på mig! ;)

Av Emma - 12 oktober 2008 03:38

Är det bara 4 timmar kvar :D

Måste säga att jag är mkt pigg inatt, kan ju bero på att jag sov så länge idag!

Men det är gott o sitta här o inte behöva kämpa för att hålla ögonen öppna ;)


Blir ju mkt bättre när man pratar med trevligt folk på msn med :)

Tiden går lite fortare när man har någon att prata med lite :D

Nu känns det lite bättre iaf men som sagt...bara lite.


Sov så gott, gott folk :)

Av Emma - 12 oktober 2008 00:07

Hmm, har haft molande mensvärk i typ en vecka nu...detta börjar bli lite töligt!

Äter ju som häst med men de gjorde jag ju innan också så det är ju lugnt :p


Men tycker fanskapet kan komma ist för att jag ska ha så här ont...iofs gör det ju inte jätteont, men irreterande när det känns som att någon sticker en kniv i en lite då o då, och det liksom värker lite smått hela tiden :/


Jaja....det kommer väl när det kommer...innan det börjar göra en gråhårig förhoppningsvis :)


Snart dags för film nu tror jag visst :D

Av Emma - 11 oktober 2008 22:52

Japp japp...nu sitter man här igen på jobbet!

Ute regnar det o är tråkigt, men vad gör det när man ska sitta här hela natten? :p


Kändes lite halvbittert innan, vaknade, lagade mat, duschade o stack till jobbet!

Vilken underhållande lördag jag haft ;p

Men det blir ju pengar :D


Finns förövrigt idoiter överallt!

Jag må vara en av dom men det finns många andra med!


Snurrig verkar jag också vara, glömde bort o rapportera vid kvart över 10 så gjorde det nu :p

Känns inte riktigt som att jag har vaknat till liv ännu ;)

Verkar bli en lugn natt iaf, kl är iofs bara 11 men ändå!


Har laddat upp med godispåsen här nu, sitter o kränger som vanligt :p

Har popcorn med mig också, de får bli lite senare till en film!

Börjar visst en bra vid halv 1 på 4:an :)

Tror vi kollade på den när jag gick på BF, handlar om droger o sånt....mkt intressant tycker jag!



Av Emma - 11 oktober 2008 17:08

Förlåt!!!

Satans skiit också! :(

Fan fan fan!

Ovido - Quiz & Flashcards