Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 19 september 2008 11:08

Denna dagen kan vi stryka ur almenackan va?

Somnade kl 4 imorse!

Har verkligen lyckats med mitt vändande av dygnet kan man ju säga!


Nu va de nog inte därför jag inte kunde sova iofs!

Jag vet att man inte borde gnälla efter mitt förra inlägg...

Men satans jävlar helvete va ont i mitt öra jag har idag :(

Jag grät för fan när jag vaknade innan, och då mina vänner....då gör de förbannat ont!

Jag lipar inte för sånna skitsaker egentligen, inte ens när jag har halsfluss...för jag vet vad som är värre...Har haft körtelfeber en gång och det, det kallar jag smärta!


Nu ska jag försöka duscha, sen ska jag köra till mamma innan jag ska jobba!

Dagen är räddad iaf, fast hade hellre vatt ledig just nu!


Av Emma - 19 september 2008 00:39

Inte ett öga tort någonstans!

Livet är så orättvist!

Tjejen va 20 år!!



Madde: http://jagefrisk.blogg.se/


Hennes pojkvän: http://therealcolombo.blogg.se/


Hennes Mamma: http://levaidag.blogg.se/



Uhh, vad jag pyler!

Tänk att man kan gråta så här mkt över en människa man aldrig träffat!


Det hennes mamma och pojkvän har skrivit....jag kan inte sätta ord på det!

Så fint, så underbart, så fantastiskt fint!

Tårarna bara sprutade när jag läste det, eller ja dom gör det fortfarande!



Detta får en o tänka på vad ens nära o kära verkligen betyder, jag tycker ni ska offra några minuter av er dyrbara tid och läsa dessa bloggarna!


Av Emma - 18 september 2008 22:28

Nu är snart denna dagen också slut!

Jag är hur jäkla trött som helst, vilket jag inte fattar eftersom jag sov så pass länge efter jobbet.

Det blev tyvärr ingen träning för min del, det hade blivit något missförstånd! :(

Fick titta på när alex tränade sen bastade vi iaf, det va ju skönt förvisso :)


Nu ligger jag o kollar på Dödligt vapen 2 på 5:an, med lite popcorn och läsk :)

Dom filmerna är för jävla bra :D


Har tvätt i torkskåpet och tummlaren också kom jag på nu :(

Orkar knappt resa mig från soffan så undrar hur jag ska tya gå upp där!


Go kväll!

Av Emma - 18 september 2008 17:54

Har verkligen hunnit med allt jag skulle göra idag! *host*

Har iaf lagat mat, kyckling o ris, har rakat benen, klätt på mig och varit o lagt i tvätten :)


Nu sitter jag mest o slöar...är lite yr i bollen, men det går över :)

Ska packa ner mina kläder o så snart sen ska jag sätta mig på cyklen o cykla till vägga :p


Har en känsla av att någon kommer ha träningsvärk imorn :p

Tur man inte ska upp tidigt på morgonen iaf ;)


Dags o packa :)

Av Emma - 18 september 2008 15:18

Precis nyvaken :)

Har sovit som en stock sen jag kom hem :D

Inte ofta man får sova 7 timmar när man jobbat natt, inte jag iaf ;)


Nu har jag dock ont i magen, men det går över snart!


Har lagt kycklingen i vatten så jag hinner äta innan jag ska iväg med :)

Ont i halsen men det är bara imorn em med o jobba se är jag ledig, så jag får stå ut med det....har grymt ont i örat med, kan inte ens ligga på den sidan  :(


Ne dags o göra lite nytta!

Brr

Av Emma - 18 september 2008 05:04

Sitter insvept i en filt o håller på o hoppa av stolen :(

Näsan rinner o ögonen rinner utav bara fan...skulle passa fint o gå o bli förkyld nu också :(


Men det är bara tröttheten förhoppningsvis!


Om 2 timmar får jag gå hem :D

Har sparat diskmaskinen och allt det där till snart :)

Är ju bara Lättlagat på tv nu och det är ingen höjdare ;p

Dock går det faktiskt ett o annat bra program på 4:an nu för tiden om nätterna :)

Förut när jag jobbade natt *för typ 2 år sen*, så var det mest Lättlagat och Köket som gick, då kunde man varenda maträtt utantill ;)

I början va de ju kvinnofängelset, en serie jag saknar faktiskt!

Så där lagom dålig för att se en natt :p


Det va ju skönt att jag fick en lugn natt iaf, annars vet jag inte om jag hade stått ut!

Hade jag ju säkert gjort men hade kunnat bli tungt :p


Nu lämnar jag in o säger Go natt :)

Av Emma - 18 september 2008 02:28

Tittade i kalendern nyss, o upptäckte att Farfar fyller 70 idag! (Torsdag)

Så grattis till han :)


Upptäckte även följande:

*Jag ska tvätta 17-22

*Jag ska städa när jag vaknat.

*Jag ska till gymmet kl 19.

*Jag ska laga mat innan dess.

*Jag måste raka benen innan dess också.

* dessutom ska jag komma ihåg att ringa Alex när jag vaknat ;)


Glömde jag föresten säga att det är min lediga dag idag? ;)

Så jäkla uppbokad på en o samma dag va längesen, Men jag trivs med sånt :)

Lite planering för dagen o så, det är gött :D

Av Emma - 18 september 2008 01:35

Jag? Ohh nej, inte alls ;)

Bara liiiite :p


fast man vaknar till ordentligt när man går ut...4 grader ute nu, så man behöver inte vara rädd för att svettas bort iaf ;)

Har gjort klantgrejen nr 1 idag!

Tog med mig 2 filmer, en hemifrån o en från mamma o pappa....dock var det inte någon dvd-skiva i någon utav dom :(

Så det blir nog inget filmtittande för min del inatt, om jag inte hittar någon film här vill säga!


Denna natten är lite dryg minst sagt, ingen att prata med och jag ringde o rapporterade 2 timmar för tidigt ;)

Så nu behöver jag inte göra det förens kl 5...de e ju bara 3½ timmar till jag får prata med en människa igen :p

Det är nog det värsta med att jobba natt...sitta helt stum i 10 timmar praktiskt taget, för det är inte många sekunder man rapporterar!



Hoppas ni ligger o sover gott nu :p

Ska tänka på er alla när jag kryper ner under täcket o vet att alla andra sitter på sina jobb :D

Ovido - Quiz & Flashcards