Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 15 september 2008 01:19

Nu är jag arg på riktigt....förbannad alltså!

riktigt jävla pissed off så att säga!


För de första så har jag precis tittat på ett tv-program som gjorde mig minst sagt upprörd!


Och för det andra skrev jag ett långt jävla inlägg som, just det, försvann!


Just för tillfället har jag god lust att kasta ut både tv och dator....men ska nog gå o lägga mig snart ist!



Kl är snart halv 2...jag är inte ett dugg trött men sängen är ganska lockande ändå.

Sover jag inte länge imorn bitti så är det ju bara till o vila/sova lite på e.m innan et är dags för nattens arbete!

Vissa av oss måste ju sköta den biten för att få några pengar!!


Återkommer imorn när jag är på bättre humör!

Av Emma - 14 september 2008 20:21

Så där ja!

Nu har jag vatt otroligt duktig o lagt en halv kebabsallad på mattan!!

Klantigt som fan...ja...

Kemtvätt? Njae, de e nog fan billigare o köpa ny matta alltså!

Det är ju jag i ett nötskal med o göra en sån sak!


Det va gott iaf, det jag åt, blev mätt hur som helst :)

Har gått upp 1 helt kilo denna veckan :D

Låt det fortsätta så här nu :) Ingen blir gladare än jag då :)


Snart dags för film i brist på annat!

Har vatt o hämtat cyklen i svängsta iaf, så nu ska det börja cyklas ordentligt!


Dags för en cigg nu efter maten :)


Go kväll!

Av Emma - 14 september 2008 16:07

Orkar jag städa idag?

Det är ju trots allt söndag...då får man faktiskt bara sitta /ligga i soffan o göra ingenting alls...eller?


Jag behöver verkligen städa...men det finns ju fler dagar att göra sånna tråkiga saker på.


Kliar i huvet så jg håller på o bli galen också...håret växer ganska fort när det är så här kort har jag konstaterat ;)

Behöver nämnligen klippa mig igen!

Finns alltid hål o stoppa pengarna i när dom kommer in på kontot!

Lär inte bli några problem o göra av med dom denna månaden...har sjukt många räkningar :(


Ne, orkar inte städa idag...fortsätter kolla på Friidrotten på tv ist :D

Av Emma - 14 september 2008 14:00

Precis uppstigen ;)

Jag verkar lyckas vända på dygnet iaf :p


Kollar på en film på 3:an tror jag det är, glasögonen ligger bilen så ser väl inte allt för bra, Men den verkar bra iaf!

Handlar om en rullstolsbunden tjej som kommer in på harvard (stavas de så?).


Frågan är vad man ska göra resten av dagen?

Söndagar är alltid lika tråkiga :(


Fast jag ska nog bara njuta idag iaf, gotta mig med god mat, tända lite ljus, Köpa chips o läsk o dra filten över mig :)

Bara ligga på soffan o gå upp ett kilo eller två förhoppningsvis ;)

Av Emma - 14 september 2008 02:30

Ja jisses, nu är jag hemma ;)

Har varit en riktigt trevlig kväll :D

Mkt skratt har den bjudit på iaf ;)


Blev utgång med Anton efter några om och men ;)

Men det va trevligt det med!


Nu sitter jag här hemma o kollar på tv!

Värsta sexprogrammet på tv 4+ ......kanske inte det bästa o kolla på i detta tillståndet? ;)

Jag trodde ta mig tusan inte dom visade sånt på tv...speciellt inte tv4!!


Neee, bättre o gå o lägga sig!

Man blir bortskämd ganska snabbt kan jag konstatera nu!

Hade gärna haft en speciell människa o gosat lite med nu....kan ju va så att alkoholen gör sitt med...eller så är jag bara jäkligt ärlig för tillfället!


Har hört lite smaskigt skvaller ikväll....hade vatt smaskigt om det inte handlat om mig själv ;)

Iofs är det ganska intressant o höra saker om sig själv ibland ;)

Vem vet....det kanske stämmer?


Just nu känns det som att jag inte vet ett skit...

Jag är helt galet förvirrad...fast jag vet vad jag vill!

Önskar att jag inte suttit här just nu, utan i en annan soffa lite längre ner ;)


Eller ännu bättre, legat i en säng ;)


Ne dags o gå o lägga sig nu innan man lägger ut hela sitt känsloregister här!


Go natt!

Av Emma - 14 september 2008 01:08

Satt precis o kollade på ett program om ungdommar som hamnat lite snett i samhället.

Blir riktigt jäkla upprörd och förbannad fakiskt!

Inte just detta med att dom hamnat snett...

Utan för att varenda jävla "unge" sitter o säger att dom vill ha ett roligt jobb!

"Jag hade ett jobb men jag sket i det för det va inte roligt!"


Och sen när fan blev de roligt att jobba??

Det är ju inte så att det är det roligaste man kan göra!

Även om det finns jobb som är mer roliga än andra...


Det är sånt som får mig till att på vipen nätan kasta ut tvfan!

Det finns ta mig fan folk som skull kunna offra vad som helt för ett jävla jobb, sen sitter snorungarna och tror att man kan välja vart man ska jobba!

Det värsta är att det finns folk i en annans ålder som tänker så också!

Det i sin tur är ju nästan ännu mera upprörande för fan.


Ne, man kanske skulle bli en sån där jävla bidrags tagande jävla nolla (nu pratar jag bara om en sort)

Då kanske man får välja vart man ska jobba?

Det är min högsta dröm o bli en börda för samhället....så varför inte?


Någon mer än jag som blir irreterad över detta?


Av Emma - 13 september 2008 16:58

Jao, för en gångs skull har jag fullt upp :)


Precis hemkommen nu, först va det fotboll i kyrkhult, sen hem till svängsta en sväng, sen stack jag till månssons föräldrar där månsson o alex va :)

Vi fixade till mina vindrutespolare, så nu kan jag se genom rutan igen :D


Nu ska jag laga mat, kycklingen ligger i marinaden o gottar till sig lite :)

Efter maten blir det duschen, göra vid sig, hämta alex o sen drar vi till Pillan o spelar spel o dricker lite resten av kvällen :)

Ska bli trevligt detta måste jag säga :)

Längesen jag hittade på nått med dom girlsen nu :D


Ni andra får ha en bra kväll :)

Av Emma - 13 september 2008 10:34

Jag hatar musikkåren!!

Inte en enda jävla lördag kan man få sova ut :(

Nu höll jag mig vaken till 3 inatt så jag kan ju inte påstå att jag  är så där jättepigg, men folket är redan vakna här i huset så jag kan inte somna om!

Ligger i sängen nu iaf....en fördel iaf!


Usch o fy, jag ska flytta till en annan gata!


Det värsta är att dom snart kommer tillbaka på hemvägen....alltid samma melodi när dom går förbi här!

Ni ska få höra, tro mig :D

Ovido - Quiz & Flashcards